Tolgay Arslan göreve hazır

Tolgay Arslan, ilk 11'deki yerine dönmeyi planlıyor.

 Diz sakatlığını atlatmasının ardından tekrar takıma katılan ve antrenman eksiğini de kapatan Tolgay Arslan, ilk 11’deki yerine dönmeyi planlıyor. Bu doğrultuda takım çalışmalarında oldukça etkili bir görüntü sergileyen genç futbolcunun, istekli görüntüsüyle hocası Şenol Güneş’e forma için mesaj gönderdiği öğrenildi.


FANATİK

Güncelleme Tarihi: 21 Şubat 2016, 02:47
YORUM EKLE
YORUMLAR
sahin
sahin - 2 yıl Önce

Senol gunes yerinde olsam. Bu hafta e sari kart sinirinda olan oyuncular takima almam fb yenmek 6 paun demek bunu unutmamak lazim. Lutfen arkdaslar oyuncular tam destek hatalarini gormezden gelin. Galiba fb hocasi takimi birakti. Fb nasil bi takimla cikacak bunu kimse bilmiyor. Bjk takimini belli oyunuyacak sekli. Arkdaslar trabzon. Fb. Geclerbiligini geceresek. Sampi diye biliriz. 8 paun farki olacak fb 1 mac yenilmesi yeterlidir. Tabiki hakemler adam gibi yonetirse.lutfen yenilsek te destek verelim son maca kadar. Sonra kimin gidecegi kimin kalacagini yazarsiniz.

Orçun
Orçun - 2 yıl Önce

Bu Giray BULAK t. direktördü dimi lan? Vay be bu kadar kolay yani, hiçbir vasfınız olması gerekmyor yani, bütünüyle futbol'dan alakasız olmanız bile t.direktör olmanızın önünde engel değil yani ha? Tolga'ya bişey olursa Boyko beni düşündürüyor dedi adam ya!? Ya sen nasıl bi adamsın lan nerede yaşıyorsun? Nasıl bir zihne sahipsin? Olimpiyat stad'ındaki kıytırık maça kurban edecekler taş gibi kaleciyi. Bu hafta direkt 11 oynatıp kesip atıcaksın bu muhabbeti abi, bunun başka çaresi yok. Kalecim Boyko! Bitti gitti yapacaksın. Orta alanda da Tolgay sabittir, Sosa/Oğuzhan kendilerine bakacaklar, sağ tarafta Frei/Töre kapışacaklar, sol tarafta Olcay/Quaresma.. Bunların adını koyacaksın kardeşim! Beşiktaş'ın sorunu bu. Bunların adını koymamak. Bu konu belirsizlik kaldıracak bir konu değil, şampiyonluğa mal olur. Sen adamların kafasına ekstra soru işaretleri sokuyorsun. Tam motivasyonu sağlayamazsın böyle. Benim takımım bu şekilde şekillenecek diyeceksin ve herkes de şablonu oyunu sindirecek.

eses eses
eses eses - 2 yıl Önce

valla eskisi gibi olan tolgay donerse marcelonun yanina atibayi koyacan tolgayida atibanin yerine bence 10 Numara olur

sonsah
sonsah - 2 yıl Önce

tolgal gelise .tolgay/atiba ikilisi oynar...oguzhan forvet arkasi...sosa ise sol acikta olcayin yerine oynar...cunku sosa sol acikta daha etkili.....olmasi gerekende o...o zaman bjk ortasahasi vve ofansifi full teknik ve kaliteli olacak...veeeeee super olacak..

SIRADAKİ HABER