Olmazsa Şerefli ikincilik olsun!

KartalBakisi.Com yazarı Adnan Dinçer kaleme aldı.

GÜNDEM 15.02.2015, 23:36
1111
Olmazsa Şerefli ikincilik olsun!

Maç bittiğinde doktorum aradı!"Hocam gerçekten gittim geldim .Yarın Check Up yaptıracağım" dedi.

 

Beşiktaş'a gönül vermiş değerli dostuma tavsiyede bulundum ve yarın onu ziyaret edeceğim .Çünkü buna ihtiyacı var.! Rahmetli S. Seba liginde onun söylemiyle her maç heyecan yaşamak ve hayalle  gerçek arasında gidip gelmek kolay değil .Şampiyonluk özlemdir, beklenen bir mutlu sondur. Ama lütfen kazasız belasız gelsin .Temiz olsun ..Olmazsa şerefli ikinciliğe zaten biliriz!

 

 Bursaspor iyi takım .Şenol Güneş kendine yakışan bir ekip yaptı ..Volkan Şen'i kazandı .Onun olmaması eksiklikti ve Belki de Serdar Aziz'in çıkması onun adına iyi olmadı .Yorgun savaşçılar yani Beşiktaş gerçeğin bilincinde oynadılar .12 günlük maratonun ilk karşılaşmasında savaşacakları belliydi sahada futbol adına.

 

Olimpiyat stadında ne ararsan vardı.Kötü zemin,yağmur,soğuk fırtına ..Olmayan tribünlerdeki doluluktu yine !Çaresi bulunmayan bir dert gibi azalan seyirci ve fedakarca gelen Beşiktaş taraftarları .Çok üzgündüler!Çünkü evladımız Özgecan'a kıyan sonra da acımasızca yakan canilerin olduğu bir acı ile yüreklerimiz paramparçaydı .Tek tesellimiz galibiyet olabilirdi ve oldu. Ama Beşiktaş unutulmaz bir son ile kazandı .Hakemin büyük hataları oldu! .Özellikle Fernandao'nun sararan kırmızısı ayıp oldu .Son saniyede verilen penaltı sonrası kırmızı da bir başka durum !Penaltı ise biraz ağır karardı.Verilir veya verilmez diye de yorumlanırdı .Çünkü Şener'in arkadan ince bir teması vardı ve atak yapan oyuncu için kaygan sahada bir şanstı !.Bu anlamda hakem son dakika atmosferinde verdi .Ama kırmızı ikinci sarı sonucu geldi .Günün adamı son 15 dakikada oyuna renk katan Kerim Frai mi? yoksa Gökhan Töre mi ?diye düşündüm.. Ama Demba Ba ya ayıp olmasın diye vazgeçtim ve sadece bu kez Biliç'in değişikliklerinin oyuna etki yapan olumlu müdahale olduğunu söylemeye karar verdim .Kazanmak adına mükemmel bir mücadele vardı .Özellikle son 15 dakika Beşiktaş adına önemliydi .Harika baskı yaparken gol yemesi şoktu.

 

Ama Hakem ve pozisyon kalede devleşen Harun'u bu kez Demba Ba ya teslim etti !.Kader de  bu kez Beşiktaştan yana oldu .Ancak biz olmasa da alışıkız .Sonuçta üç büyükler arasında geçen şampiyonluk yarışından zaten avantaj çıkartan kazanacak olduğundan sorunsuz diyebiliriz 90 +4 lük oyuna.

 


  Şimdi Liverpool gerçeğine yola çıkılacak .Olcay'ın durgunluğu dikkat çekiyor .Kalede Tolga kafa olarak iyi görünmüyor.Heyecan zirvede.Bu karşılaşma son haftalardaki  kötü futbolu aşmaya neden oldu .Artık yolumuz Avrupa .İnşallah iyi futbol ve iyi sonuç orada bize iyi bir tarih yazar.Sonrası mı !? Olmazsa şerefli ikinciliklere talibiz .Biz alışıkız .Fazla dertlenmeyelim .bu kadar eziyete bu başarı ancak alkışlanır .Bu arada kalplerimizi de sağlama alalım .İhtiyacımız var ona ..Bizden yana Doktorlar da dahil!

Yorumlar (9)
hayir 6 yıl önce
Hayir hocam serefli.2. Likler diye diye 3. Siraya attilar bizi.. fb den bizden caldiklari 2 sampiyonlugu, gs den 2 sampiyonluk düş bize ekle.bakalim ne.oluyor? Herkesin 17 ser sampiyonlugu oluyor. Ama sadece son 20 seneyi incelesen bile en az 4 sampiyonlumuz calismis.. yeter artik bu ezik soylemleri birakalim da hakkimiz.olan sampiyonlugu kazanalim bu sene
hayir 6 yıl önce
Hayir hocam serefli.2. Likler diye diye 3. Siraya attilar bizi.. fb den bizden caldiklari 2 sampiyonlugu, gs den 2 sampiyonluk düş bize ekle.bakalim ne.oluyor? Herkesin 17 ser sampiyonlugu oluyor. Ama sadece son 20 seneyi incelesen bile en az 4 sampiyonlumuz calismis.. yeter artik bu ezik soylemleri birakalim da hakkimiz.olan sampiyonlugu kazanalim bu sene
6 yıl önce
Hocam yazınızı yayına girmeden kontrol eden yokmu? Türkçe'niz korku verici.
Ayrıca Kerim Frai değil, Kerim Frei
unites 6 yıl önce
Ne demek şerefli ikinciliğe talibiz,ne demek alıştık sizler alışmış olabilirsiniz ama bizler bu duruma hiç alışmadık bizim bundan böyle talip olacağımız tek şey şerefli birincilik
Guan yu 6 yıl önce
Nedemek şerefli ikincilik,sen kafayımı yedin ihtiyar.
zaur kadirli 6 yıl önce
Hicam her seye imzamu atarim ama su serefli 2cilik yetti artik.Ne 2liyi??? Bu kavram artik gecmusde kaldi,bununla siz bjk taraftarini hep 2ciliye basarisizliga kodlasdiriyorsunyz.Bu anlayis bu zmnda cok yalnis.Zaten biz serefliyiz ve 1cu de olmaluyiz.
Bakuden Saygilarla
Adnan Dinçer 6 yıl önce
Temiz şampiyonluk mücadelesinden bahsedip pislik yapılmamasını matırlatıyorum.Algı eksikliği ve kasıtlı sallama ayıp olmuyorm?
yusuf 6 yıl önce
Şerefli ikincilik derken fb sikeye devam ediyor bjk ye yedirmezler demek istemiş ama biz şampiyon olacagimiza inaniyoruz saldir bjk
Bütün Yorumları Görmek İçin Tıklayın