Konoplyanka neden hala imza atmıyor?

Galatasaray ve Beşiktaş'ı transfer gündeminde yer alan Evgen Konoplyanka için Sevilla kulübünden oldukça önemli açıklamalar geldi.

GÜNDEM 19.06.2015, 17:51
4514
Konoplyanka neden hala imza atmıyor?

Galatasaray ve Beşiktaş'ın transfer gündeminde yer alanEvgen Konoplyanka için Sevilla kulübünden oldukça önemli açıklamalar geldi.

Sevilla Genel Direktörü Monchi, Ukraynalı yıldızın transferiyle ilgili açıklamalarda bulunurken transferi sonlandırmak için çalışmalarının devam ettiği belirtti.

Monchi, yaptığı açıklamada, "Karmaşık bir süreçteyiz ve görüşmelerimiz devam ediyor. Transferde gecikmenin olması olumsuzluk olduğunun anlamına gelmez. Uzun bir çalışma olacak. Tabii ki sonsuza kadar beklemeyeceğiz. Oyuncu da ikna odaklı. Herkesin mutlu olacağı bir çözüm olacak. Benim için yıldız transferi diye bir durum yok. Krohn Dehli ya da Kakuta da aynı derecede önemli" ifadelerini kullandı.
 

Dnipro ile sözleşmesi sona eren 25 yaşındaki yıldız oyuncu, geçen sezon Dnipro formasıyla 42 maçta forma giydi ve 8 gol kaydetti.

KONOPLYANKA NEDEN İMZA ATMIYOR? İŞTE NEDENİ

İspanya ve Ukrayna basınında yer alan haberlere göre; Konoplyanka'nın Sevilla'ya transferinin gecikmesindeki 1 numaralı faktör yıldız oyuncunun kontrata koydurmak istediği bir madde olarak belirtildi.

Sevilla ile görüşmeleri sürdüren Igor Kolomisky, Konoplyanka'nın bir sonraki satışından gelecek paranın %40'ını da yine Ukraynalı futbolcunun istediğini bildirdi. Sevilla bu talebi kaldırmak veya en azından düşürmek istese de, Konoplyanka tarafının bu konuyu pazarlık konusu etmediği ifade edildi.

Sevilla'nın, Konoplyanka tarafıyla bir sonraki görüşmesini gelecek hafta yapacağı kaydedildi.
Yorumlar (17)
gel yav gel 5 yıl önce
sen yeter ki gel bir sonra ki satıştan yüzde 80'i senin olsun reiz. boşver pinti ispanyolları. biz zaten battık batacağımız kadar. bari seni izleyehhhh
Acil yönetim değişikliği 5 yıl önce
Sene 2020 sıfır kupa,ilk 2 derecesi yok.Borç 2 milyar tl.Yorumlar: Olsun taşın altına elini soktu.Yanan eve girdi.Borçları azaltıyor.Kurumsallaştık.Sevinmek için sevmedik.Olsun her sene şampiyon mu oluyorduk sanki.Başarı istiyorsanız Barcelonayı tutun kardeşim.
bjk1903 5 yıl önce
Ağustos ayına kadar hiçbir şey netleşmez bu kolonyacı da çoktan başka yere gider.Yönetim gitmeden beşiktaşlıya huzur yok.
viva Barcelona 5 yıl önce
başarı istiyorsanız Barcelonayı tutun diyen arkadaşa katılıyorum, bundan sonra beşiktaş forması almıyorum kör topal gideceğine bence klüp batmalı ya arap şehinin biri çıkıp klübü satın alacak sonra chelsea milan gibi dünya lideri yapacak ya da yok olup gitsin... gittim 2015-2016 barcelona forması aldım mutluyum huzurluyum bu yıl adam gibi bir şampiyonlar ligi keyfi beni bekliyor siz kanser olmaya devam edin bu takımı izleyipte....
fahri 5 yıl önce
Şu takımın tadı tuzu kalmadı be 40 yıllık beşiktaşlılar bile çoktan yitirdi heyecanını.Beşiktaş eski Beşiktaş değil.Bu ukraynalı gelse kaç yazar gelmese kaç yazar.Birşeyler eksik ama ne eksik
Acı gerçekler 5 yıl önce
Arkadaşlar açıkçası bu sezondan bir şey ummayın.Artık 3.büyüğüz kabul edin.Azize kızsanız da feneri şaha kaldırmıştır her yerde sonuna kadar savunmuştur.Fb yönetimi müthiş.vizyona sahip.Dün 5 tane bizde ilk 11 oynayacak adamı göndermişler.Başarısızlığa tahammülleri yok biz pektemekle sözleşme yeniliyoruz.Yabancı sınırı kalktı bu sene şov yaparlar.Bu seneyi unutun
murat 5 yıl önce
bu adamı almaları zaten hikaye idi.fahri nin dediği gibi beşiktaşlının ağzının tadı yok artık.bakıyorum şamil bakıyorum babel bakıyorum tosiç kim bunlar ya beşiktaş ta bu kadar rahat oynayacaklar yazık.başkan ve yönetim desen nereye çıksa ağlıyor başka bir şey yok.onu eleştirenlere çocuk diyor yok şu bu diyor.başkan ve yönetim kendi reklamları derdinde biz transfer derdinde.ama takım değil kulüp batıyor arkadaşlar kulüp batıyor.stat diyor stat bitmez arkadaşlar bitmez eylül 20 geç sen onu anam babam geç bitmez daha çim olayı var en erken 2. devre bir kaç maç belki o da şüpheli.onun için bu yönetimden bir şey olmaz.ha başkan yazdıklarımı okusa bana da çocuk der ama ben 30 yaşındayım ve senden daha hasta beşiktaşlıyım.beşiktaşla yatıyorum beşiktaşla kalkıyorum.senden bir şey olmaz başkannnnn olmaz ama olan bu taraftara olur.hadi şamili açıklayında kurtulun.unutmadan gökhan töre karalama kampanyası ne zaman başlayacak başkanım yönetimim.aynısı demba da yapıldı şimdi sıra gökhan töre de
ulan keşke iflas etsek bee 5 yıl önce
keşke iflas etsek de klubü zengin bir milyarder iş adamı alsa chelsea arsenal milan gibi dünya klübleri arasına soksa yıldızlar karması yapsa... ama nerdeee
Bütün Yorumları Görmek İçin Tıklayın