Konoplyanka'nın babası konuştu! Beşiktaş...

Beşiktaş'ın Ukrayna'nın Dnipro takımında oynayan orta saha oyuncusu Yevhen Konoplyanka transferinin nasıl sonuçlanacağı merak konusu oldu.

FUTBOL 18.06.2015, 17:35
15340
Konoplyanka'nın babası konuştu! Beşiktaş...

Beşiktaş’ın transfer listesinde yer alan Yevhen Konplyanka ile ilgili oyuncunun babasında flaş açıklama geldi.

Konoplyanka’nın basbasının Ukrayna basınına yaptığı açıklamada; “Her şey mümkün. Oğlum Sevilla’ya ‘hayır’ demedi. Bekliyoruz. Ama beklememizin nedenleri var” ifadelerini kullandı.




Yorumlar (11)
BJK1903 5 yıl önce
geçen sezonki lanzini komedisine birebir benziyor.üç sezondur benzer maskaralıklar devam ediyor.birisi çıkıp dur demeli
sergen 5 yıl önce
ronaldinho nene konop yeter artık umutlandırıp utandırmayın
dfsdggf 5 yıl önce
şenol güneş bu yönetimin taransfer yapamadığını bilseydi hiç gelmezdi bilçde onun için kaçtı zaten westham bahane yönetim şahane :) şenol hoca bursayı bıraktığına bile pişman olmuştur biz bırak oyuncu almayı tolgayı necibi ersanı ismaili pektemeği yollayamıyoruz hele hele tosiç neyin nesi bu oyuncuları bizden başka hangi takım para veripde oynatır başkan stad yapıyon ama kimin için yapıyor hangi taraftar gidecek merak ediyom 3 5 bine oynarız artık istifa edinde takımın önünü açın güçlü yönetim gelsin adalı hasan arat i.altınsay hüsnü güreli nevzat demir vs. vs.
suatusta 5 yıl önce
konop gösterip BABEL vurun razıyız. Hatta kızabilirsiniz ama daha fazla sevinirim. Bakambu etkisi yapar BA...
hırsız fiko 5 yıl önce
siktirol git istifa et bu taraftar sennin ne bok olduğıunu öğrendi yaptığın stadı da sikiyim
asi 5 yıl önce
sezerdir sezer :)))
HarbiKartal 5 yıl önce
medya ortaya bi yalan haber atsın olmayıncada yönetime giydir.ne güzel
hakan güzgülleri 5 yıl önce
adalı olsaydı konoplyankayı kredi kartıyla tek çekimde öderdi babasını da alıp süreyya abinin çırağı yapardı.
Bütün Yorumları Görmek İçin Tıklayın