Beşiktaş'a Erteleme Müjdesi!

Tahkim Kurulu, Beşiktaşlı Mustafa Pektemek'in 2 maçlık cezasının 1 maçını erteledi.

FUTBOL 05.12.2014, 17:07
2748
Beşiktaş'a Erteleme Müjdesi!

Beşiktaş'ta, Mustafa Pektemek'in aldığı 2 maç ceza onaylanırken, 1 maçlık cezası, 1 sene ertelendi. Buna göre Mustafa, Spor Toto Süper Lig'in 12. haftasında Trabzonspor ile oynayacakları mücadelede forma giyebilecek.

Yorumlar (35)
Cemo 5 yıl önce
Yapmayın söyle şeyler ya. Şimdi dedikodu çıkacak anasını satayım... Ya baştan 1 maç ver ya da değiştirme anasını satayım
savaş 5 yıl önce
1 emre sarı kartı gördüğü zaman zaten sarı kart sınırındaydı oyle şeyler yapmasa bile bi maç cezası vardı yaptığı hareketler falan hakemin üstüne yürümeler üstüne direk kırmızı kart verdin sonuç bir maç ceza ölemi kırmızıyı vermesende 1 maç cezalıydı ne değişti söylermisiniz ?? 1 maç ceza şaka gibi ne yazıkki türkiyede fenerin uşagı çokkkk
şeko şavgın 5 yıl önce
ne müjdesi ya.berbat herif keşke 5 maç ceza alsaydı.3. kumede oynayacak kaltede değil.
@ şeko şavgın 5 yıl önce
Boş konuşuyorsun !!!
B.j.K 1903 5 yıl önce
Ne o hoşunuza gitmedi değilmi renkli bozuntuları.Hadi siz gidin varın kendi sitenize bu saatten sonra burda moralinizi tatmin haberler göremeyeceksiniz.çünkü beşiktaş her gecen gün dahada güçlenecek işte bu sizi gerçekten çoook üzecek dahada çok üzüleceksiniz korkarım.
asi kartal 5 yıl önce
emreye yapılan kıyağı örtpas yapmak için mustafa nın cezasını 1 e indirdiler çünkü çok tepki çekmişti bu olay yani beşiktaşı yine paravan olarak kullandılar bu büyük taraftarı aptal yerine koymayın emreyide alın eviinize gidin
Ejder 5 yıl önce
Yahu Ricardo Quaresma dan Haberler yokmu hic? Yorum yapacaz onu bekliyoruz. Bak o yokken biryerde yorum bile yok!
B.j.K 1903 5 yıl önce
Senin quaresmanında bilmem neyininde.....q7 tarih oldu tarih ne anlamaz şeyleriniz be...
Bütün Yorumları Görmek İçin Tıklayın